Fyzika
Informace k prezenční formě studia
Týdenní hodinová dotace po ročnících: 3-2,5-2,5-0,5.
Získání představy o fyzikálních zákonitostech a přírodních jevech interaktivní formou.
Rozvoj schopností využívat osvojené fyzikální poznatky pro popis reálných situací.
Efektivní využívání matematických dovedností (algebraických i početních) při řešení fyzikálních úloh.
Praktické laboratorní úlohy realizované ve 2. a 3. ročníku.
Další rozvoj fyzikálního myšlení ve volitelných předmětech Cvičení z fyziky (3. a 4. ročník) a Fyzikální seminář (4. ročník).
.
3 NEJ předmětu
Široké spektrum pokusů (tradičních i netradičních) umožňující žákům vnímat fyzikální zákonitosti v širších souvislostech.
Aplikace matematických dovedností při efektivním řešení úloh s fyzikální tematikou.
Laboratorní úlohy s podporou počítače (měřící soupravy Vernier).
.
Informace k distanční formě studia
Výhradní využití aplikací Google Classroom pro zadávání samostatné práce a Google Meet pro on-line webináře.
Využití informačních a komunikačních technologií při vzdělávacím procesu.
Rozvoj širokého spektra fyzikálních schopností a dovedností žáků s důrazem na jejich využití v reálném životě.
Aplikace dovedností získaných předchozím studiem při řešení úloh s fyzikální tematikou, popřípadě při popisu reálných situací.
Využití on-line webináře k doplnění zásadních informací k probíranému učivu, zodpovězení dotazů žáků.
.
Způsoby získávání podkladů pro klasifikaci při distanční formě vzdělávání
Hodnocení úkolů zadaných v rámci týdenní samostatné práce.
On-line písemky realizované pomocí Google Forms a Google Classroom.
.
Ukázka
Studijní materiál z distanční formy vzdělávání
Zadaní a vzorové řešení samostatné práce z distanční formy vzdělávání
Žákovské řešení zadané praktické samostatné práce
.
Kontakt na osobu, která poskytne další informace ke studiu fyziky
Mgr. Pavel Kerekeš, mail: pavel.kerekes@gypri.cz