Biologie

Informace k prezenční formě studia

Týdenní hodinová dotace po ročnících: 3-2,5-2-0,5.
Rozvoj schopností žáků aplikovat osvojené poznatky na popis jevů v přírodě.
Využívání pomůcek k pozorování (dalekohled, lupa, mikroskop, atlasy, klíč k určování, …) při poznávání přírody a vztahů mezi organismy.
Praktické laboratorní úlohy realizované po celou dobu studia.
Další rozvoj biologických dovedností ve volitelných předmětech Cvičení z biologie (3. a 4. ročník) a Biochemie a genetika (4. ročník).

.

3 NEJ předmětu

Široké spektrum pokusů a praktických cvičení (tradičních i netradičních) umožňující žákům vnímat biologické zákonitosti v širších souvislostech.
Velký počet biologických exkurzí s aktivním zapojením žáků.
Vybavená laboratoř pro pokusy z různých oblastí biologie.

.

Informace k distanční formě studia

Kombinace zadané samostatné práce v Google Classroom a on-line webinářů využitím Google Meet.
Volba vzdělávacích nástrojů s ohledem na individuální rozvoj dovedností žáků.
Důraz na aplikaci biologických poznatků v reálných situacích.
Využití on-line webinářů k doplnění informací k probíranému učivu a zodpovězení případných dotazů žáků.

.

Způsoby získávání podkladů pro klasifikaci při distanční formě vzdělávání

Hodnocení úkolů zadaných v rámci týdenní samostatné práce.
On-line písemky realizované pomocí Google Forms a Google Classroom.

.

Ukázka

Studijní materiál z distanční formy vzdělávání
Zadaní a vzorové řešení samostatné práce z distanční formy vzdělávání
Zadání a žákovské řešení zadané praktické samostatné práce

.

Kontakt na osobu, která poskytne další informace ke studiu biologie

RNDr. Hana Bordovská, mail: hana.bordovska@gypri.cz