Výtvarná výchova

Informace k prezenční formě studia

Dvouhodinová týdenní dotace v prvním a druhém ročníku.
Aplikace moderních technologií při tvorbě studijních materiálů i žákovských prací.
Každoroční krajinářský kurz pro zájemce.
Tematicky zaměřené výtvarné exkurze a happeningy.
Výuka v odborné učebně s propojením praktických aktivit a dějin umění.
Zapojení žáků do mimoškolních výtvarných aktivit.
Mezipředmětová spolupráce a participace na dalších školních akcích.

.

3 NEJ předmětu

Vstřícný přístup, vnímání individuality osobnosti žáka a jeho potřeb.
Zajímavá náplň hodin a různorodost nabízených aktivit.
Využití nejmodernějších technologií prostřednictvím propojení tabletu s aktivním perem a zobrazovací techniky.

.

Informace k distanční formě studia

Výhradní využití platformy Google Classroom.
Začlenění moderních technologií do vzdělávacího procesu.
Projektová výuka s dlouhodobějšími cíli zohledňující individuální tempo žáka.
Reflexe aktuálního kulturního dění s využitím on-line výstav.
Kombinace praktické činnosti s dějinami umění a různorodými výtvarnými aktivitami.
Individuální přístup a vstřícná komunikace.

.

Způsoby získávání podkladů pro klasifikaci při distanční formě vzdělávání

Hodnocení úkolů zadaných v rámci týdenní samostatné práce.

.

Ukázka

Dlouhodobá žákovská práce vytvořená během distanční výuky na téma reprodukce uměleckého díla
Figura – záznam zápisu během výkladu nového učiva
Interpretace uměleckého díla: zadání úkolu pro žáky sekundy doplněné o žákovské a vzorové řešení s doplňujícími informacemi o autorovi i výtvarném směru
Ukázka žákovských výtvarných prací vytvořených během distanční výuky

.

Kontakt na osobu, která poskytne další informace ke studiu výtvarné výchovy

Mgr. Kateřina Manová, mail: katerina.manova@gypri.cz